domingo, octubre 01, 2006

KO del "Spanish Power"


Una de les meves grans aficions? La formula 1... Això si, una mica de respecte per "la gent gran" que jo ja seguia la F1 quan el Kaiser ni tant sols era pilot.

De tota la vida Ferrarista (això implica que, tret els últims anys, he hagut de "patir" moltes fustracions... a ja ningú recorda que el primer campionat que va guanyar "SchumiFumi" de vermell era el primer de Ferrari en més de 20 o 25 anys?).

Això vol dir que donat que aquest any per fi s'ha possat la F1 interessant (soc el primer en reconeixer que els anys de reinat del Kaiser van ser una mica pessats [ara, que també m'ho vaig passar bé veient com apallissàvem els rivals]) avui he fet l'esforç d'aixecar-me per veure la cursa en directe (tenint en compte que vaig anar a dormir a quarts de quatre i que m'he aixecat a les set, no està gens malament) i me n'alegro.

Quan tot pintava bé per a "mister alfonso" (com m'agrada anomenar-lo) he sentit el comentarista "parcial" de T5 anomenar al pilot espanyol com a "Spanish Power"...

En fi, com a persona no en tinc ni idea de com és aquest noi, com a pilot a dins d'un F1 és un geni, però com a pilot fora del cotxe... algú recorda les declaracions aquelles de que ell "sempre corria sol"? Com és que avui ningú n'ha fet esment? Perquè sempre que li passa quelcom dolent és problema de l'equip i quan li passa algo bó és que ell és genial? Perquè pel fet de ser espanyol m'ha de caure bé? I el més important perquè convertim un esport que no te res a veure amb el 99,99% de la població en una qüestió nacional?

Hem cau com el cul aquest paio (com a pilot), hem cauen com el cul algú dels qui el rodeja (per possar dos expemples: el periodisme objectiu del Sr. Lobato i, no se ven bé quines funcions te, el Sr. Agag [ja sabeu, el que es va casar amb la filleta del bigotis]), hem cau com el cul el Briatore (aquesta "xuleria italiana" no la soporto) i avui, per fi després d'esperar tota una temporada, puc estar content perquè quan se les prometien molt felices, gerro d'aigua freda!!!!!!!!!

Qui sap, potser m'haig de menjar les meves paraules en poc temps i el Senyor Alfonso acaba guanyant el campionat, però... "que me quiten lo bailao!!!!"

Definitivament, avui he tingut un bon matí...

No hay comentarios: