martes, octubre 17, 2006

De "pelotazos" va l'assumpte

En el meu repas a la premsa diaria d'avui, de bones a primeres, m'he hagut de parar només començar (tot i la meva vena "premsa-masoquista" el primer diari que miro és El Pais, així que no si el nostre estimat "El Mundo" s'haurà fet resó d'aquesta noticia), i es que el que m'he trobat, no per reiteratiu, m'ha deixat de sorpendre'm...

http://www.elpais.es/

En fi, la veritat és que aquest cop a tocat a la dreta rància del pais, però no tinc cap dubte de que l'esquerra està igual (tot i que sempre he tingut la impressió que tant el temps que triga la dreta en fotre ma a la caixa, com la quantitat que en treu o la manera de fer-ho és el que els diferencia [aquest cop han estat barruers, però el més gran frau de la història d'aquest tipus, la privatització de Timofónica, va ser un robatori de gua blanc impressionant]).

GatitoBonito

2 comentarios:

GatitoBonito dijo...

Confirmat, El Mundo no s'ha fet resó de la noticia...

GatitoBonito dijo...

Bé, de fet l'ABC tampoc s'en fa resò, però si que publica aquesta noticia:


http://www.abc.es


En fi, com ja he dit avans "tanto monta, monta tanto..."