martes, octubre 17, 2006

House... can wait?


En fi, aquells que hem coneixeu (jajaja com si això ho llegis algú que no hem coneix) sabeu de la meva diguem-ne devilitat per aquest metge irreverent...

Fa ja un temps que espero amb ansies els nous capítols (si, ja se que m'els podria haver baixat d'internet, però no tindria la mateixa gràcia ni la mateixa emoció!), i per fi ha arribat el dia... de fet el dia en que hem grabaran els capítols (jodete! ara com justifico el que he dit al parèntesi anterior?)...

Que com es que me'l grabaran? Bé, he rebut una oferta molt temptadora per anar a escoltar un "cuanta cuentos" mexicà amb el meu germà, la seva dona (suposo) i una amiga alemana que hem volen presentar...

En fi, cadascú te les seves devilitats, i si, les dones en son una de les meves... A aquells que tingueu la sort de que no us en volen presentar una, disfruteu de la sèrie!!!!!!!!!!!!

GatitoBonito

1 comentario:

Anónimo dijo...

La teva feblesa les dones????
No. Qui ho diria!

Haguès jurat que arrivat el moment i davant la necessitat no respectaries animal, vegetal ni mineral!

El que m'ha d'ensenyar encara la vida! I jo que em pensava que ja ho sabia tot!!!