viernes, agosto 31, 2007

Mi moto...

De fet, estic convençut que ahir a la tarda/vespre devia tenir una expressió tipus Gollum "Mi tesoro...". Feia un munt de temps que no tenia la meva moto (suposo que recordareu que vaig tenir un petit accident poc avans d'operar-me...) i a això s'havia de sumar el fet de que tenia (i de fet encara tinc unes ganes bojes de pujar-m'hi i fer una volteta...

Doncs ahir va ser el dia: no només me la van portar (que extrany, juraria que avans de deixar-la al taller tenia uns 1.000 Km menys... oi Jordi?) sino que vaig fer el que més d'un ha considerat una tonteria (i potser no els hi falti part de raó, però que voleu, tenir la moto a ma, pujar-s'hi i veure que hi estic cómode i que la puc portar i no fer ni una volteta... impossible!) que va ser sortir a fer una volta, res, quatre carrers a visitar al David (pa una vez que esta solo, s'ha d'aprofitar) i, això si, una acceleració gas a fondo tot pujant la Cuesta...

Si, ahir va ser un bon dia... i no us podeu imaginar el que m'ha costat aquest matí deixar-la tranquila...


GatitoBonito

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hummmmm...sembla que algú ja t'ha comentat allò de quina animalada! no? Si es que.... tu trobes a faltar al Dr. amorós, pero és clar, amb aquest nom....Bé, fes tota l abondad de la que siguis capaç i.... please! Jordi! torna a prendre-li la moto per a uns 2000 Km més!


Un petonet!

Rus

GatitoBonito dijo...

És una opinió... però tranquila, la setmana que ve l'haig de deixar al mecànic perquè li arreglin el dipòsit (encara està pendent del pinyo), així que d'aquí poc em quedaré un altre cop sense (hauré d'aprofitar aquest finde...)

GatitoBonito