lunes, agosto 20, 2007

Torne-m'hi que no ha estat res! [Editat]

Dia 20 d'agost i ja torno a estar asentat a la cadira del meu despatx disposat a fer poca feina (ja ho te l'agost això).

No esà malament oi? No fa ni quatre setmanes que em van operar (serà demà) i ja he pogut agafar els ferrocarrils (i dret! que ningú m'ha ofert el seu seient... diria allo de que el jovent d'avui en dia ja no te educació, però la veritat és que no hi ha havia joves al tren, de fet, un paio que anava amb una bosa amb una identificació del MIT m'ha "robat" un seient davant els nasos) i venir-me a la feina sense problemes...

Ja se que és una putada haver d'estar en ple agost a la feina, però donada la meva situació, la veritat, avui em sembla alliberador i una gran noticia.

GatitoBonito

[23-ago-2007]
I avui amb una sola crosa... pa cuando en moto?

1 comentario:

diektronics dijo...

vinga bèstia parda, que ets un campió. hop, hop, hop!!!

Una abraçada i molts ànims transatlàntics!!