jueves, agosto 23, 2007

Converses "de caragillo"

Fa molt temps, tant que no recordo ni quan ni amb qui, teníem una típica conversa "de caragillo", ja sabeu, una d'aquelles converses que es tenen a la sobretaula, que s'allarguen durant hores i en les que es solucionen tots els problemes del mon (fins la següent conversa, clar) on una de les idees que es va posar sobre la taula era que hauria d'existir un sistema d'esterilització reversible, de tal manera que si algú volgués ser pare/mare s'hagués "de treure un carnet"... En fi, aquesta idea sempre m'ha sonat a idea de conversa de caragillo, clar que també és veritat que de tant en tant penso que no és tant mala idea:

Abandonada en su cochecito por ir de copas

Detienen a una pareja de Lleida que dejó sola a su hija mientras iba de fiesta

EFE - Barcelona - 22/08/2007

Borrachos y sin la niña. En ese estado llegaron a su domicilio Estephen P. y Rosa María M.N, una pareja que ha sido detenida por los Mossos d'Esquadra en Lleida por abandonar en la calle a su hija menor. Lo hicieron para poder salir de fiesta hasta más allá de las cinco de la madrugada. La pequeña permaneció alrededor de cinco horas sentada sola en su cochecito frente al número 111 de la calle Baró de Maials, hasta que una vecina alertó a la policía.

Los detenidos, que cuando fueron arrestados presentaban un evidente estado de embriaguez según la policía catalana, son una pareja (...)
GatitoBonito

No hay comentarios: