sábado, septiembre 01, 2007

Fent l'animal

Bé, seguint el meu instint animal, aquest matí hem complert amb el planing previst (merci David per la companyia!!!) i hem fet una mini-escapadeta "motarda", la ruta? Pujar l'Arrabassada, creuar cap al parc del Tibidavo i baixar per Vallvidrera...

Molt bé, la veritat. Les sensacions amb la moto son bones en molts sentits: m'encanta l'aire a la cara sobre la moto! Però és evident que no ho puc forçar ni abusar, no estic per agafar la moto com si res, però tampoc haig de deixar que m'hagafi por... perquè aquesta és una de les qüestions, últimament li estava agafant por a la idea de pujar-me a la moto fins i tot ja recuperat del tot i, sincerament, em sembla fantàstic tenir-li tot el respecte del mon i una mica més, però crec que no puc i no vull agafar-li por.

Això si, de record, ens n'hem endut unes bones vistes...


GatitoBonito

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Veig que finalment has aprofitat el "finde"!!! Enhorabona per la ràpida recuperació! Com que ja t'ho diuen i t'ho dius, no repetiré que procuris no fer gaire el boig!

Pq. et plantejes anar a Galicia en Moto??

GatitoBonito dijo...

Arribes tard, em van diagnosticar atacs espontanis i poc freqüents de cordura ja fa molt de temps i mira, ja m'he acostumat... (com deia una amiga meva "el teu problema no és que de tant en tant se't pari el cervell, el problema és que de tant en tant se't posa en marxa).

Això si, el viatget en moto a Galicia me'l deixaré per més endevant!

GatitoBonito

P.D.: per cert, ja tinc el traje... hauries de veure les vanyes que m'hi han possat!!!!!! Voy a ser el cabron mayor del reino!!!!!! (ara que hi penso, no haurà estat una indirecte de me mare això?)