sábado, febrero 10, 2007

Unbelievable!!!

Com ja he comentat el principi de semana va ser "horribilis":

Dilluns el servidor de Vila comença a fer el burro.
Dimarts el servidor de Turisme decideix morir.

La veritat és que la setmana ha estat dura tant a nivell físic (dimarts hem vaig retirar a les 2 i m'hi vaig possar a les 7) com mental.

M'he passat hores enganxat a la documentació de Microsoft (Windows 2003 Server i SQL Server 2000 sobretot), mentre la gent no parava de "demanar" (per no dir que molts exigien) coses: la contrasenya que m'has possat no m'agrada, no m'apareix el logotip de l'escola en els e-mails que envio, etc.

La veritat és que he passat uns dies molt fotuts, ja que, sobretot he estat possant en dubte les meves aptitus professionals...

Però clar, això era fins ahir al matí: la pitjos conseqüència de la mort del servidor de turisme era haver perdut totes les bases de dades de l'escola (matriculació, liquidació, empreses, assignació de pràctiques, etc.).

Però com dic, ahir al matí la meva "sort" va canviar: per fi vaig aconseguir relacionar tota la documentació sobre recuperació de BBDD que havia llegit i les dades tornen a estar al sistema. I per acabar-ho de fer complert, ahir a la nit vaig aconseguir localitzar la informació de Microsoft necessària per solventar el problema a Vila en 10 minuts (la informació, com no, estava en un article sota un títol gens obvi de lligar-lo amb el problema).

La veritat, no soc ni de lluny el millor, però si que soc bo!

GatitoBonito

No hay comentarios: