martes, febrero 06, 2007

Quan el suicidi és un opció...

Suposo que sonaré monotemàtic, però es que son dos quarts de dotze de la nit i acabo de tornar de la feina després del meu recés per sopar (i veure House, of course), però continuaré parlant de feina...

Aquest vespre he viscut el que només es pot denominar com a experiència extracorporal. M'explicaré: com ja sabeu un servidor ha decidit que avui es retirava així que hem hagut de correr a muntar-ne un de nou. El tema està en que montar-ne un de nou sense les dades del vell no te massa sentit oi?

Eh, cap problema, es desmunta el vell, es munten els discos sobre el nou i es copia la informació... son hores, però tampoc n'hi ha per tant...

Bé, el primer disc, només ha trigat dues hores en copiar-se... el segon, el segon, el segon... bé, el segon ha estat una mica més problemàtic, per començar el nou servidor no el reconeixia i tot i que m'han tractar molt professionalment, el servei tècnic de HP al final m'ha engegat (tot s'ha de dir que després de 45 minuts al telèfon, molt educadament, el tècnic m'ha dit: "es que haig d'atendre altres trucades").

Així que he ideat el que es podria anomenar un PMA (Pla Molt Astut). Donat que el problema semblava ser l'antiguitat dels discos, i donat que tenia a ma un altre servidor força antic, he pensat: calla, m'espero al vespre que puc apagar l'altre servidor, el connecto allà i els copio a través de la xarxa.

Dit i fet, quarts de nou del vespre, connecto el primer disc dur i.... "Device not supported". Però bé, no desesperem, a veure que passa amb el segon: el conectem, engegem, sembla que tot va bé fins que...

Sabeu aquelles películes en que de cop tot es mou a càmara lenta, les veus es tornen distorsionades i tot passa en un segon? Pantalla blava, FATAL ERROR, CRASH, pantalla plena de números hexadecimals i una idea passant a tota pastilla pel meu cap: noooooooooo m'he carregat l'altre servidor!!!!!!!!!!!!!!!!!

Si, definitivament el suicidi, de vegades, es una opció a considerar...

GatitoBonito

P.D.: queden menys de 10 minuts per a que s'acavi de copiar l'últim disc dur i m'haig de possar a planificar com distribuiré la informació ara que l'he recuperada.
P.P.D.: per sort el que també he considerat ha estat treure el disc dur i pensar en que podria haver estat: un simple error en l'ordre de boot dels dispositius...

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Anem a pams:

1. ja em sembla bé que facis post des de la feina... també hi ha qui surt a fumar i perd el temps! Osti, què tu també ho fas!

2. La informàtica és apasionant, i segueix la màxima de Murphy! Sempre què pugui donar problemes, els donarà, a més tenim l'afegit del senyor Gates (un seguidor de Murphy!)

3. El suicidi no sempre és una opció, hi han d'altres: pots agafar una furgo en un dia de pluja i conduir a trenta per una carretera amb curves o bé pots baixar-te tots els programes del Federico i escolar-los tot veient els millors moments de A tu lado, aqui hay tomate i salsa rosa!

4. ÀNIMS AMIC!!!

GatitoBonito dijo...

1.- Si, estic totalment d'acord, de fet, si pugués hem passaria el dia "fumant" fora de la feina i postejant quan hi estic, però clar, de tant en tant, s'ha de disimular.

2.- No estic d'acord amb tu, la informàtica NO és apasionant, de fet fer-se amish hem comença a semblar una opció interessant...

3.- Sobre això només hi puc dir una cosa: Cuanto cabrón suelto en esta organización!!!!!!

GatitoBonito

Anónimo dijo...

Perdona la meva ignorància, però què et vols fer? Amish? Esto és algo radical, abertzale, separatista i desmembrador o és un nuevo yogur del lidl?

Nasi.bcn