viernes, febrero 02, 2007

Encara no està tot perdut...

Bé, ahir vaig tenir una reunió una mica surrealista a la feina. No era tant el contingut (externalització de serveis informàtics a Vila), sino el fet de que aquest podia implicar que jo hem quedés sense feina...

Però "no llegó la sangre al rio", tot i que les coses tampoc es queden com estan. M'explico:

La oferta que fan és per extarnalitzar els servidors de Vila (dels que jo en faig el manteniment), es a dir, venen un servei de hosting/housing, però sense suport tècnic (més enllà de la migració i posada en marxa de tot plegat). Què vol dir això? Doncs que durant un temps se'm girarà un munt de feina per adaptar totes les oficines a la nova estructura...

I quin problema porta això? Fàcil, un cop estigui tot en marxa, ja no hauré de fer les copies de seguretat, no m'haurè de dedicar a mantenir els clients actualitzats, i coses per l'estil...

Que algú dirà, de puta mare! Tindràs menys feina! El prolema és aquest, puc arribar a un punt en que tingui tant poca feina, que difícilment tindrà sentit que hem paguin un sou mensual...

Però si més no ara ja se que és el que hi ha, cap on van les coses i m'hi puc encarar... Com li vaig dir ahir a un amic, no m'han tirat pel precipici, només m'hi han possat just al davant...

GatitoBonito

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hosting/housing... a house in the middle of street...

No sé, m'ha vingut aquesta cançoneta al cap quan he lleguit el teu post...

la interpretació del subconscient és el què té!!!

Ei, si finalment estàs per caure al precipici... demana'm cordes i arnesos, sempre està bé practicar l'escalada!

Nasi.bcn

Pedro dijo...

Uf! Em recordes el Fran, que també està a la corda fluixa, té tan poca feina que només el mantenen en el seu lloc perquè és l'únic de l'empresa que sap Focus.

Has pensat en intentar entrar en aquesta empresa o fer una contraoferta? Bé, manten-nos informats!