martes, febrero 27, 2007

Ostias pa la iglesia...

Avui m'he trobat aquests dos titulars a la versió digital de "El Pais":

Los obispos suman otras dos sentencias por maltrato a profesores de religión

Nereida del Pino gana su sexto pleito y Suárez Quesada el cuarto, ambos por despido nulo


Un nuevo documental sobre Jesús desata la polémica

El director de 'Titanic' produce la cinta, que asegura que Jesucristo tuvo un hijo con María Magdalena y los tres fueron enterrados en Jerusalén


De fet, el primer titular hem sorpren una mica. No gens per les sentències en si (que son del tot justes des de el meu punt de vista), sino en contra posició al titular que vaig publicar aquí mateix fa un parell de dies.

En quant al segon, la veritat es que m'agrada pel simple fet de que a més d'un li hauran probocat un atac d'ansietat... No se quina certesa científica hi ha al darrera de tot plegat i pel que he llegit, bàsicament només hi ha els fets de que en les tombes apareixien els noms de "Jesus, fill de Josep" i "Judah, fill de Jesús" entre d'altres (al lloc hi havia diverses tombes) i que l'ADN ha confirmat que eren familia. Però com ja dic, el simple fet de pensar en l'enrraviada que haurà agafat més d'un ja estic content...

GatitoBonito

No hay comentarios: