jueves, febrero 15, 2007

Birthday... o la edad de Jesucristo...

Perquè sempre que algú arriba als 33 és inevitable que es faci el comentari: "la edad de Jesucristo..."?

És més, perquè se li fa aquest comentari a algú com jo que odia profundament l'esglèsia catòlica?

Si, estic a "dos telediarios" de fer-ne 33 i que? No crec que estigui a punt de convertir-me en un mesies mort com a martir en una creu (clar que en ple segle XXI potser podríem trobar maneres més espectaculars per a aquest tema, no?) així que suposo que m'haurè de conformar amb l'anonimat...

Però anem al tema que m'ha portat aquí: això és un "aviso a navegantes". Si algú tenia intenció de localitzar-me el proper dia ... (qui no se sàpiga el dia del meu aniversari que vagi rebuscant a l'agenda), haurà de fer-ho aquí:



Tenint en compte que no portarè el móbil connectat, i que, tot i que m'encantaria trobar-me algú de vosaltres entre els carrers d'aquesta ciutat, ho veig difícil, hem sap greu, però haureu d'esperar a que torni per poder felicitar-me (que se que us en moriu de ganes!).

GatitoBonito

P.D.: tot comentari en aquest post insertat en la data oportuna serà considerat una felicitació...

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Vale! Llavors intueixo què t'haure de felicitar el dia previst de visita a aquesta ciutat!
Ara entenc la invitació a la birra! Però xaval... això mereix més què una birra!!!
Jesucrist va convidar-se a un sopar! Vale què era el seu darrer sopar... però en definitiva era un sopar!!!!!

GatitoBonito dijo...

Fallo greu el seu... ja va acceptar la invitació a cervesa així que...

A més, vostè ja hauria d'haver estat al cas... o no recorda on vaig celebrar el meu aniversari l'any passat?

GatitoBonito

Unknown dijo...

Jo no parlaré si no és en presència del meu advocat! I com què no en tinc cap a mà, o els què tinc em fan molta mandra, prefereixo no pronunciar-me al respecte!

Però, xaval ja et pots estirar! (i no em refereixo a la part física!)

Anónimo dijo...

Per molts anys!!!!!
Cuida¡m el cotxe.
Petons.

idp dijo...

FELIÇ ANIVERSARI BANDARRA!!!!!!!!!!! :) encara que fugis no podràs escapar-te de les felicitacions Ho saps oi? :) Una abraçada des de les Californies


Irenka Pedro Diego