jueves, enero 11, 2007

Por la paz y contra el terrorismo

Durant tot aquest temps hi ha un tema sobre el que m'he negat a escriure... No és que no en tingui una opinió sino que no tinc especials ganes de compartir-la aqui. Això si, puc dir que el pasat dia 30 quan vaig possar la tele i vaig veure els avanços informatius hem vaig possar de molt mala llet...

De fet avui mateix m'he possat d'igual mal humor. Segur que tots sabeu que dissabte, a Madrid, CCOO, UGT i associacions d'Ecuatorians han convocat una manifestació amb el lema "Por la paz y contra el terrorismo". Doncs bé, m'indigna i hem posa de mol mal humor l'us polític d'aquest tipus d'aconteixements (tant d'un com l'altre)...

Segons el PP, ells no hi asistiran perquè:
una manifestación que tendría que haber servido para unir a la sociedad contra el
terrorismo ha generado disenso y división

I per la seva part, l'AVT ha cometat que tampoc hi anirà perquè segons ells la manifestació és partidista i recolça la negociació amb el terroristes...

Com ja he dit, la meva opinió sobre ETA, la negociació, etc. me la guardo per a mi, però si vull dir que amb actitus com les anteriors, dubto que arribem a enlloc... una pena que no siguem capaços de recolçar-nos els uns altres davant la mort absurda de dues persones... de veritat que som patètics...

GatitoBonito

1 comentario:

Anónimo dijo...

Creia que mai diria això: Estic d'acord amb el Rodríguez Ibarra (l'extremeny)... ahir va sortir a 59 segundos (TVE) i entre alguna de les seves perles (no oblidem què és qui és) va afirmar:
El gobern ha d'estar per garantir la democràcia i els partits de l'oposició també. Llògicament, en un tema com el terrorisme tots estem en contra... però precisament per això hem de treballar plegats. Crec que qualsevol gobern a de fer el "bé" pel país, malgrat què això li costi unes eleccions.

A vegades, aquest home veu le llum!