jueves, noviembre 09, 2006

La hipocresia de l'esglèsia

Bé, com ja vaig dir un cop en un dels meus primers posts, la relació entre jo i l'esglèsia és de un profund odi (no crec que ho digués amb aquestes paraules, però és així).

La veritat es que soc dels que pensa que, de tant en tant, un s'ha de replantejar les seves creències. És evident que no ho faig cada dia, però si que hem passa que quan llegeixo noticies sobre temes com ara aquest, intento fer una petita "revisió" de les meves idees...

http://www.elmundo.es

Doncs bé, hem continuo reafirmant en les meves opinions. Com destaca l'article:

"La Santa Sede ha reiterado en varias ocasiones que el derecho a la libertad de expresión, hecho oficial en la Declaración Universal de los Derechos Humanos, está sometida a límites justos, en especial cuando el ejercicio de este derecho puede ofender los sentimientos religiosos de los creyentes"


i jo hem pregunto, també van pensar en això quan, no fa ni dos mesos, el Papa va dir allò de que l'islam era una religió establerta amb l'espasa? Es que son més importants els sentiments religiosos dels creients que els sentiments d'una persona? Quina mena de respecte tenen ells cap a aquells que estem a favor de l'abortament, el matrimoni gay, etc. quan ens titllen de pecadors i "males persones"?

De vertitat, no suporto a aquelles persones que l'únic que fan és reclamar tots els drets del mon per ells però mai s'apliquen quan els hi son desfavorables...

GatitoBonito

No hay comentarios: